Asociatia Administratorilor Publici din Romania
English
Romana
Proiect PMI
Obiective, principii si etape ale PMI


3 obiective:
  • Intarirea pozitiei consiliului local;
  • Control crescut al organizarii municipal;
  • Accentul pus pe client.
5 principii:
  • Concentrare si control privind politicile administratorilor;
  • Responsabilitate generala pentru management;
  • Rezultate prin acorduri clare;
  • Descentralizarea puterilor si
  • Revizuire periodica si raspundere.
7 etape ale PMI:
  1. Traducerea dorintelor politice intr-un plan multianual concret de politici si buget;
  2. De la planuri de politici si un buget multi-anual, prin intermediul unor planuri de departamente si de sector, la un buget anual de performanta;
  3. Adaptarea organizatiei pentru punerea rapida in aplicare a politicilor si imbunatatirea furnizarii de informatii;
  4. Dezvoltarea rapoartelor executive si a managementului intermediar;
  5. Dezvoltarea raportului anual si situatia financiara ca instrumente de politici;
  6. Dezvoltarea standardelor (de afaceri) si indicatorilor (administrativi);
  7. Dezvoltarea unui instrument de evaluare a impactului social.