Asociatia Administratorilor Publici din Romania
English
Romana
Proiect PMI
Descriere Proiect


Obiective:
  1. Dezvoltarea know-how-ului si a expertizei in administratia publica, sporirea eficientei organizationale prin sprijinirea proceselor de luare a deciziilor si responsabilitate.
  2. Imbunatatirea rezultatelor calitative si de eficienta (din punctul de vedere al guvernarii democratice, al economiei si al resurselor umane), in furnizarea de servicii publice in 5 municipii / comune in perioada de implementare a proiectului.
Rezultate asteptate:
  1. Imbunatatirea bunei guvernari si a luarii democratice a deciziilor;
  2. Consolidarea cadrului financiar, politic si a responsabilitatii;
  3. Imbunatatirea eficacitatii organizationale.
Activitati:
  1. Selectarea celor 5 municipii / comune pilot prin intermediul recomandari si invitatii;
  2. Punerea in aplicare a unui program de training intensiv privind PMI;
  3. Punerea in aplicare a PMI in 5 municipii / comune pilot selectate;
  4. Program de formare pentru a urmari punerea in aplicare a PMI in cadrul administratiilor publice (implementarea PMI in cadrul organizatiilor pentru a identifica idei de noi proiecte);
  5. Elaborarea de materiale de studiu de sine (responsabilizare) privind PMI;
  6. Inchidere si conferinta, inclusiv:
    • Feedback de la municipalitatile pilot,
    • Prezentarea valorii bunei guvernari si contributia PMI;
    • Prezentarea de materiale de studiu individual si utilizarea acestor materiale in practica de zi cu zi.